ΜΕΝΟΥ

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

ΟΡΚΙΣΤΗΚΕ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ




7 σχόλια:

  1. Πολύ σκυθρωπός είναι ο Μούρτζης...
    Σίγουρα σκέφτεται... Ε ρε που πήγα κι έμπλεξα ο έρημος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμαλία:
    Σε βλέπω σκεφτικό και λυπημένο,
    δεν βλέπεις, δεν ακούς ούτε μιλάς.
    Σε βλέπω πάντα στεναχωρημένο
    και άνθρωπο ποτέ σου δεν κοιτάς,
    δεν κοιτάς.

    Νίκωνας:
    Αφού επιμένεις θα σου πω μια ιστορία,
    σαν την ακούσεις θα γελάς ειρωνικά.
    Για σένα ίσως είναι μια απλή ιστορία,
    μα εμένα μου συμβαίνει πρώτη μου φορά:

    Ν' αγαπώ και να πονώ,
    να τα 'χω δώσει όλα και να της ζητώ
    λίγη αγάπη, ζητιανιά,
    κι αυτή να φεύγει μακριά.

    [Αμαλία]:
    Σε βλέπω διαρκώς αφηρημένο
    να πίνεις και να είσαι σκυθρωπός.
    Μα πες μου τι συμβαίνει, επιμένω,
    γιατί είσαι τόσο μελαγχολικός,
    σκυθρωπός;
    Νίκωνας:
    Αυτή η ρημάδα εξουσία
    να έχω κάνει ρίξει δουλειά
    και αυτή να πηγαίνει στου Μήτσου και του Αντώνη την αγκαλιά
    Δεν μπορώ να το χωνέψω
    Δεν μπορω να κοιμηθώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε τι ορκίστηκε και γιατί ορκίστηκε; Πολλά αρούρια βλέπω να πιαστούν στη φάκα. Κοίτα να δεις πώς κοιτάζανε όλοι το τυρί. Ο δρόμος για τη φάκα είναι σπαρμένος με πολύ ροκφόρ. Άντε και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. k. Pontix...
    Για τον Δ. Μούρτζη δεν ταιριάζει το " ή παπάς παπάς ή ζευγάς ζευγάς " για τον απλούστατο λόγο κ παπάς κ ζευγάς κ ψευτράκος είναι!!
    Το έχουν προίκα όλοι οι Μούρτζηδες το ψέμα!! Ο Αντώνης, Νταβάς στο παρατσούκλι απ'οτι μαθαίνω, πρώτα στο ΠΑΣΟΚ μετά στη ΝΔ και τώρα κολεγιά με Δούρου κ Δρίτσα!!
    Ε ρε γιαούρτια που θέλουνε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ετοιμάζει το σχέδιο για τη Ναυμαχία της Αίγινας. Θα γίνει χαμός. Θα βουλιάξουν πολλά παπόρια και θα πνιγούν πολλοί ναύτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και πρώτη μούρη μας έβαλες τον κ. Πτερούδη. Πάμε από τώρα για σχίσμα ή πάει για την άλλη πενταετία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα γιατί δεν με κάλεσαν; Αφού τους ψήφισα. Αλλά έτσι είναι. Μετά από το κουκί, πού σε είδα πού σε ξέρω πού σε έχω ξαναδεί. Λοιπόν το πήρα απόφαση. Θα λυθώ από το μαρούλι και θα τους φλομώσω στη σβουνιά και στο κλάσιμο. Άμα πια δεν τους αντέχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή