ΜΕΝΟΥ

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

ΑΝΤΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ


ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΤΥΡΟΠΙΤΑΚΙΑ
Αν η γαστρονομική καρδιά του Έλληνα πρέπει να κοπεί στη μέση, θαρρώ πως στο ένα της μισό θα τρώει σουβλάκι και στο άλλο τυρόπιτα. Το σνακ της 10ης πρωινής-και όχι μόνο-αντιστέκεται και αντέχει, βάζει κάτω ό,τι καινούριο έρχεται να την εκθρονίσει, τις τορτίγιες, τα ντόνατς και τί να της πει τώρα το μπέιγκελ με σολομό…  
Σπιτική ή trashοφτιαγμένη με τις χειρότερες μαργαρίνες του κόσμου, αποκλείεται να της αντισταθείς-να ’ναι το χρυσαφένιο χρώμα της, η τραγανή, θριφτή υπόσχεση, η μια φυλλένια μπουκιά για να περάσεις μετά στην επόμενη, την τυρένια, να’ναι η μνήμη; Της καντίνας του σχολείου, του γιορτινού ταψιού της μαμάς; Με φύλλο κρούστας, με ζύμη κουρού, με φύλλο χωριάτικο ή με σφολιάτα η καθεμιά έχει τους φίλους και τους φανατικούς της (για την ακρίβεια όλες μαζί).   Προσωπικά δίνω το ένα μου χέρι για πάρτη της. Θα τη δοκιμάσω παντού, όπου κι αν τη δω να μου γνέφει μέσα από κάποια βιτρίνα, θα την πάρω ακόμη κι αν ξέρω από πριν ότι δεν πρόκειται να βγει ούτε καν επιλαχούσα στα καλλιστεία. Αν πρέπει να θυμηθώ την καλύτερη, θα διαλέξω εκείνη τη φουσκωτή και τραγανή που έβρισκες στις καντίνες των παλιών πλοίων κάθε γραμμής, τότε που σε όλο το καράβι το μόνο φαγώσιμο ήταν η χάρη της, πατατάκια-που ναι, ταίριαζαν μαζί της-σάντουιτς ζαμπόν τυρί και φραπεδιά. Μπορεί μόνη μου ν’ανοίγω το καλύτερο φύλλο, ωστόσο εγώ προτιμώ τις «έτοιμες».
  Το μόνο που με θλίβει είναι πια η ευτέλεια της ποιότητας, η κάθε γωνιά και τυροπιτάδικο που δεν νοιάζεται για τα υλικά της, εκείνη η παγωμένη λιπαρότητα στο λαιμό που σε ακολουθεί όλη την υπόλοιπη μέρα, σαν τιμωρία στην αμαρτία σου. 

7 σχόλια:

  1. ΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΒΡΕ ΨΑΡΟΓΑΤΕ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΡΟΥΦΙΑΝΕΥΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΙ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΤΡΑΚΑ ΤΗΝ ΒΓΑΖΕΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΤΟΥ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΑΝΑΞΙΟΣ ΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΑΞΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χααχχαχαχαχαχα Εδώ και έναν μήνα κυκλοφορώ περιστασιακά αλλά πάντοτε τον βλέπω, τον τυροπιτάκια της αίγινας. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΑΡΗΣ! εδώ και εναν μηνα φορά την ίδια μαύρη πόλο μπλούζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι πολύ μεγάλος αλλά ρώτησα το γιό μου και μου είπε "Μπαμπά μην ασχολείσαι, στην παρέα μου όλοι τον έχουν για φτύσιμο. Μη νομίζεις όμως ότι έχουν τα άλλα μπλόγκ για καλύτερους"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χτές διάβασα ένα ξεκαρδιστικό σχόλιο, για τις αντιδράσεις κάποιου που διάβαζε τα ονόματα κάποιου συνδυασμού. Το σύστησα σε κάποιον φίλο μου, να το διαβάσει για να σπάσει πλάκα. Με πήρε το πρωί και μου είπε ότι δεν υπάρχει!!! Μπήκα στο blog και το επιβεβαίωσα! Ψαρόγατε, γιατί το διέγραψες; Φοβήθηκες ότι αφορά το συνδυασμό που υποστηρίζεις ή ανήκεις; Εγώ για άλλον συνδυασμό το έγραψα και νομίζω ότι κατάλαβες για ποιόν.
    Αν διαγράψεις και αυτό το σχόλιο, μην απορήσεις για το ότι θα καταταχθείς στην ίδια κατηγορία με τις τυρόπιτες που τις φτύνεις λόγω κακών λιπαρών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν μου αρέσουν οι τυρόπιτες αλλά τα σαντουιτς με τονοσαλάτα, τα σχόλια σβήνονται όταν υπάρχει λόγος και αν γίνει ενόχληση από αυτούς ή αυτόν που θίγεται μέσω του σχολίου

      Διαγραφή
    2. Ψαρόγατε, το σχόλιο που αναφέρθηκε δεν έλεγε ούτε το όνομα του συνδυασμού ούτε ονόματα υποψηφίων. Άρα...

      Διαγραφή
  5. κάποιοι διαμαρτρυθηκαν τι να κάνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή