ΜΕΝΟΥ

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ




1.  Κυριε Δελή είσαστε υποψήφιος δήμαρχος στην Θεσσαλονίκη γιατι επιλέξατε την κάθοδος εκει και όχι στην Αίγινα;

Στην πραγματικότητα η Θεσσαλονίκη με επέλεξε. Ενημερώθηκα από το έγκυρο βραδινό δελτίο ειδήσεων του SKAI το οποίο μάλιστα προς «άρση παρεξηγήσεων» δημοσίευσε και τη φωτογραφία μου. Στην αρχή αιφνιδιάστηκα και ένοιωσα άβολα. «Ούτε ένα τηλέφωνο βρε παιδί μου από τον Περισσό, για τα μάτια του κόσμου» , αναρωτήθηκα. Αλλά μετά άρχισε να μου αρέσει. Ποιος είμαι εγώ σκέφτηκα που θα διαψεύσω την είδηση ενός μεγάλου τηλεοπτικού καναλιού. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να κάνω ότι μπορώ για να μην αποτελέσω εγώ ανάσχεση, του καθημερινού αγώνα της ενημέρωσης των ειδησεογραφικών επιτελείων. Αλλά πάντα στην καρδιά μου θα είναι η Αίγινα. Ελπίζω η εμπειρία μου με το Δήμο Θεσσαλονικέων να αποτελέσει το εφαλτήριο της δραστηριοποίησης μου στο Δήμο του νησιού μας στις επόμενες εκλογές. 

2. Αν εκλεγείται δημαρχος Θεσσαλονικης θα την αδελφοποιησετε με την Αιγινα;

Η αστική μόδα των αδελφοποιήσεων, εμετικό και ανούσιο κατασκεύασμα της μπουρζουαζίας και των πλουτοκρατών, δε συνάδει με την κουλτούρα του ΚΚΕ που στηρίζει την προσπάθεια μου. Θα την «συντροφοποιήσω», επιτρέψτε μου να διορθώσω. 

3. Φοβηθήκατε τον μεγάλο ανταγωνισμό που θα υπάρχει στην Αίγινα λόγω της πληθώρας υποψηφίων δημάρχων;

, Πράγματι ήδη στο νησί μας έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από αξιολογότατους συμπολίτες μας. Είναι απολύτως φυσικό ο καθένας, να θέλει και να θεωρεί τον εαυτό του ικανό να διοικήσει το Δήμο. Σκέφτεται ο αθώος πολίτης και τα οφέλη και την κοινωνική αναγνώριση, ανεργία έχουμε, ανασφάλεια, τουλάχιστον είναι μια πενταετής εξασφάλιση. Μισθός, ασφάλεια, αυτοκίνητο της εταιρείας ,κινητό τηλέφωνο πληρωμένο, μπόνους, περιβάλλον ευάερο, ευήλιο, δυνατότητα ανάπτυξης πρωτοβουλιών , ταξίδια, συμμετοχή σε σεμινάρια, δημόσιες σχέσεις, ελεύθερο ωράριο και άλλα πολλά. Ποιος δε θα ήθελε μια τέτοια εργασία. Και μάλιστα τη στιγμή που η αγγελία δεν αναφέρει πουθενά πως απαιτούνται συγκεκριμένα προσόντα από τους υποψηφίους. Ο κάθε ένας μπορεί να μπει στη βάσανο της εκλογικής διαδικασίας αρκεί να έχει το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι. Από τα 18 έως τα 108. Η επιτομή της δημοκρατίας. Τώρα για να επιστρέψω στην ερώτηση σας και για να είμαι ειλικρινής, πράγματι φοβήθηκα. Όχι τους συνυποψηφίους αλλά την προοπτική της εκλογής μου. Σκέφτηκα , «λες να βγεις ρε καημένε….» και με έπιασε πανικός. Τουλάχιστον η Θεσσαλονίκη έχει πολύ λιγότερα προβλήματα από την Αίγινα. Άσε να λοιπόν να ψηθώ πρώτα στην επαρχία και μετά έρχομαι να χτυπηθώ με το τέρας….. Καλή επιτυχία λοιπόν στους υποψηφίους στο νησί και καλύτερη επιτυχία στα καρντάσια τους ψηφοφόρους. Γιατί σε αυτή την εκπομπή «εσύ αποφασίζεις». …

1 σχόλιο: