ΜΕΝΟΥ

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

ΑΝΕΚΔΟΤΑ

΄Εκανα ποδήλατο με κλειστά ματια.
Τα ανοίγω και τι να δω;;;
Παντού γιατροί...!

Αν δε σου έχει διπλώσει η σαγιονάρα κατεβαίνοντας σκάλες, δεν ξέρεις τι πάει να πει κίνδυνος...!!!!!

Έκανα και σήμερα τη καλή μου πράξη! Βγήκα το πρωί να πάω βόλτα τον σκύλο μου και βλέπω έναν άντρα να τρέχει να προλάβει το λεωφορείο. Αμολάω και εγώ το pitbul και εντάξει το πρόλαβε...!!!

Τρως φρούτο, πεινάς.
Τρως γιαούρτι, πεινάς...
Συνεχίζεις με φρυγανιές, πεινάς.
Aφού στο τέλος θα παραγγείλεις πίτσα ή σουβλάκια, τι τις θες τις περιττές θερμίδες;;;

Πήγα να βγάλω φωτογραφίες στο φωτογράφο και μου λέει "θα σε βγάλω ανφάς".
Έφυγα. Πήγα για σουβλάκια...!!!
 
3 και 10 το πρωι. Παίρνω τη μάνα μου να την ρωτησω τι θα μαγειρέψει. Έτσι για να δει πως είναι όταν με παίρνει στις 11 κάθε Κυριακή για το τι ώρα θα φάω...!!!

Το μυαλό είναι υπέροχο! Λειτουργεί 24 ώρες, για 365 μέρες το χρόνο, λειτουργεί από τη μέρα που γεννιόμαστε και σταματάει μόνο όταν γράφουμε εξετάσεις...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου