ΜΕΝΟΥ

Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΤΙΝΑΣ


ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ 
- Τίτινα θα μου κάτσεις
ΤΙΤΙΝΑ
- οχι
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
- γιατί μωρή παλιοδεξιά δεν μου κάθεσαι;
ΤΙΤΙΝΑ
- ζήτα αμέσως συγνώμη
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
- γιατί;
ΤΙΤΙΝΑ
- για αυτό που είπες και ζήτησες;
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
- τι σου ζήτησα ο δύσμοιρος να μου κάτσεις να σε φωτογραφίσω ήθελα, όσο για το παλιοδεξιά το είπα επειδή εκνευρίστηκα γιατί νόμισα ότι δεν εκτιμάς τις φωτογραφικές μου ικανότητες, δηλαδή ο Βλάϊκος είναι καλύτερος από εμένα; και ιστοσελίδα έχω αμά λάχει να σε προβάλω   τι άλλο θέλεις να κάνω;
ΤΙΤΙΝΑ
- τα λέμε αργότερα
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
- εντάξει μην εκνευρίζεσαι συγνώμη

αυτή είναι η ιστορία κυρίες και κύριοι πριν καταλήξει το θέμα στον δημοτικό συμβούλιο


ΥΓ.  ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΒΛΑΠΤΕΙ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΕΙΑ

3 σχόλια:

  1. Ναι αλλα του την έφερε η αν...στη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. TO APROSARMOSTH EINAI LIGO..//..
    EXI EDREOSI THN ANOMALIA TIS SKEPSIS TOY LOGOY
    KAI TIS EKSARTISIS TOY ADAM.
    FTISTETIN MIN THN MATIASETE.
    TO IDIO PATHAME KAI EMEIS PRIN OTAN TIN VALAME STO PSIFODELTIO P.KOYKOYLI. MIA ANOMALARA EINAI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή