ΜΕΝΟΥ

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ


Πριν πολλά χρόνια, πάνω από μια εικοσιπενταετία ,  ήταν δύο φίλοι. Ο ένας μεγάλος επιχειρηματίας και τρανός παράγοντας της εποχής εκείνης, έλυνε και έδενε , κάποιοι άλλοι θα το έλεγαν αλλιώς, ο άλλος ένα καλό παιδί ,καλοπροαίρετο , λαϊκό και αγαπητό. Που λέτε λοιπόν ο μεγάλος επιχειρηματίας ας τον πούμε Πρόεδρο, μιας και ήταν δυνατός παράγοντας , έχει πληροφορηθεί ότι στο νυχτερινό μαγαζί που διατηρούσε θα γίνει έλεγχος, γνώριζε ότι είναι παράνομος κάτι έπρεπε να κάνει. Απευθύνθηκε στον φίλο του , ας τον πούμε Βάγγο μιας και ήταν λαϊκο και αγαπητό παιδί, και ζήτησε βοήθεια για το μαγαζί του ας το ονομάσουμε ΠΕΡΔΙΚΑ, σας παραθέτουμε τον διάλογο.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: - Φίλε Βάγγο έχω ένα πρόβλημα
ΒΑΓΓΟΣ: -Τι είναι φίλε μου;
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: -Χρειάζομαι ένα άτομο για να τον βάλω υπεύθυνο στην είσοδο του μαγαζιού και δεν βρίσκω κανένα της εμπιστοσύνης μου.
ΒΑΓΓΟΣ: - Και για αυτό σκας εγώ είμαι εδώ!!!
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: -Ναι αλλά χρειάζομαι άλλο ένα άτομο για να τον βάλω υπεύθυνο μέσα στο μαγαζί
ΒΑΓΓΟΣ: - Και τι σκας πάλι μπορώ και τα δύο και μέσα και έξω
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: -Μα έσενα ήθελα να σε κάνω διευθυντή του μαγαζιού
ΒΑΓΓΟΣ: -Τι λες τωρα ο διευθυντης του μαγαζιού θα είμαι εγώ και θα κάνω τα πάντα μην σε ανησυχεί τίποτα άστο επάνω μου
Αναλαμβάνει ο Βάγγος το μαγαζί το βράδυ γίνεται έλεγχος
Ρωτάει ο υπεύθυνος του ελέγχου: - Ποιός είναι ο υπεύθυνος για την είσοδο του κόσμου
ΒΑΓΓΟΣ: -  Εγώ
Ελεγχος: - Ποιός είναι ο υπεύθυνος για την σάλα
ΒΑΓΓΟΣ: -  Εγώ
 Ελεγχος: - Ποιός είναι ο υπεύθυνος του μαγαζιού
ΒΑΓΓΟΣ: -  Εγώ
Ελεγχος: - η άδεια του μαγαζιού είναι για 500 άτομα εσείς έχετε 1500 άτομα ελάτε μαζί μου στο αυτόφωρο

ΒΑΓΓΟΣ: -  Πρόεδρε δεν με είχες ενημερώσει για αυτά και ότι θα έχουμε τρεξίματα με την αστυνομία, νόμιζα ότι καθάριζες σε όλα
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: - Βάγγο μου η θέση του διευθυντή δεν έχει μόνο τίτλο αλλά και ευθύνες δεν φταίω εγω για αυτό τι να κάνω έπρεπε να το ξέρεις!!!
Έτσι τελείωσα άδοξα η καρριέρα του Βάγγου στην θέση του διευθυντή.

ΥΓ. Η ιστορία είναι φανταστική δεν έχει σχέση με πρόσωπα ή καταστάσεις , τώρα αν έχει γίνει κάτι τέτοιο συγχωρέστε μας δεν το ξέραμε.


2 σχόλια:

  1. To σωστό είναι τα διευθυντιλίκια βαγγέλη μου έχουν τα καλά τους και τα κακά τους δεν το ήξερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://dikopos.blogspot.gr/2013/06/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή